joi, 9 septembrie 2010

Logan si problemele lui

Masina noastra autohtona,destul de rezistenta,incapatoare si foarte bine vanduta are si cateva probleme minore.Deseori vezi cate un Logan din spate care in momentul in care franeaza,stopurile se aprind ca o instalatie de brad.La taxiuri este des intalnita problema si se pot vedea la stop in fiecare zi.Aceasta problema apare pe baza uzurii si(sau) izolatiei la apa slaba.Frana sau semnalizarea face sa aprinda si alte becuri decat ar trebui si de multe ori chiar si in bord becul de ceata.
Ptr remedierea problemei trebuie desfacut stopul din piulitele de plastic din portbagaj.Sunt multe tutoriale despre asta.Decupland mufa dreptunghiulara de pe stop urmarim pozitia firului negru.Acest fir reprezinta masa farului si de cele mai multe ori se vede mufa topita in dreptul pinului.Metoda cea mai eleganta este inlocuirea cuplei si curatarea pinilor din stop.Ptr ca romanul
e descurcaret poate repara stopul mai ieftin.Daca se cositorese un fir pe stop,pe tija care leaga toate becurile de pinul respectiv se poate trece peste cupla cu problema.Firul,de preferinta de aceiasi grosime cu cele originale,se leaga direct pe firul negru din instalatia originala.Singurul dezavantaj ar fi mobilitatea stopului dar se poate lasa mai lung acest fir suplimentar,ascunzandu-se in spatele tapiteriei portbagajului.
Aceasta operatiune se poate face la ambele stopuri,evitandu-se defectele ulterioare.
Sper sa fiu de ajutor posesorilor de Logan

Un comentariu:

Anonim spunea...

How to Make Money Playing Slots Machines Online - Work Tom
The หารายได้เสริม game involves four players matching all three or more numbers, one at a time, and one each at a time. Each player places their bets until someone wins